Šis leidinys – tai užduočių sąsiuvinis. Jame prieš kiekvieną užduočių komplektą yra pateikti nurodymai, kaip nagrinėti konkrečią temą.
Ši mokymo(si) priemonė yra sudaryta iš dviejų dalių: pirmoji skirta 11 (III gimnazijos) klasei, o antroji – 12 (IV gimnazijos) klasei. Abiejose dalyse prieš kiekvieną užduočių komplektą pateikti nurodymai, kaip nagrinėti konkrečią temą. Prieš atlikdamas užduotis, mokinys, naudodamasis vadovėliu, atlasu ir kitomis mokymosi priemonėmis, turėtų nuosekliai, pagal nurodymus išsinagrinėti temą, ją susikonspektuoti, įsidėmėti pabrauktas datas bei asmenybes ir kt. Taigi šiuo atveju mokinys pats nagrinės temą, konspektuos. Toks mokymosi būdas gerokai veiksmingesnis nei naudotis leidiniais, kuriuose jau yra parengti konspektai. Be to, konspektuodamas mokinys išmoks bei įsimins dalį informacijos ir ji atmintyje išliks gerokai ilgiau nei vien tik paprasčiausiai perskaičius jau parengtus konspektus. Žinoma, toks mokymosi būdas reikalauja daugiau mokinio pastangų, tačiau jam bus lengviau per egzaminą. Po nurodymų, kaip nagrinėti temą, pateiktos užduotys, kurias atlikęs mokinys galės įsitikinti, ar gerai išmoko temą. Be jokios abejonės, jis nuolat turėtų konsultuotis ir bendradarbiauti su mokytoju, kad įsitikintų, ar teisingai supranta šaltinius, atlieka užduotis, daro išvadas.
Aušra Pačkauskienė –
Tikrai idealūs leidiniai
Raimonda –
Esu labai patenkinta.